Ik heb een nano simkaart besteld terwijl dit een micro had moeten zijn.
Zelf kan ik de bestelling niet meer annuleren.
Kan dit alsnog omgezet worden?
vr.gr. Gerrit
Bladzijde 1 / 1
Hoi jomake,
Welkom op het forum :)
Je nano simkaart is al verstuurd, dus die kan ik niet meer annuleren. Mocht je ons de volgende keer snel nodig hebben, dan kun je het het best op Twitter proberen. Op het forum antwoorden we over het algemeen na 1 werkdag.
Is je oude simkaart kwijt? Want als het goed is, heb jij een combisimkaart ontvangen, waar een microsimkaart in zit. Die kun je eruit drukken. Als je die nog hebt, hoef je je nanosimkaart niet te activeren, en gebruik je de simkaart die je al had gewoon voortaan als microsim. :)
Laat je het even weten?
Groetjes,
Charlene
Welkom op het forum :)
Je nano simkaart is al verstuurd, dus die kan ik niet meer annuleren. Mocht je ons de volgende keer snel nodig hebben, dan kun je het het best op Twitter proberen. Op het forum antwoorden we over het algemeen na 1 werkdag.
Is je oude simkaart kwijt? Want als het goed is, heb jij een combisimkaart ontvangen, waar een microsimkaart in zit. Die kun je eruit drukken. Als je die nog hebt, hoef je je nanosimkaart niet te activeren, en gebruik je de simkaart die je al had gewoon voortaan als microsim. :)
Laat je het even weten?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.