.

Beantwoord

Foutief bestelde simkaart, kan ik een ander formaat ontvangen?

  • 22 June 2015
  • 3 reacties
  • 381 Bekeken

Goedenavond,

ik heb zojuist de verkeerde simkaart bestelt. Het had een micro simkaart moeten zijn maar in plaats daarvan heb ik een nano simkaart bestelt.

kunt u dit voor mij wijzigen. mijn telefoonnummer is 06-xxxxxxxx

BVD, Petra van Drunen
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 22 June 2015, 20:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Petra.v.drunen,

Welkom op het Simyo Forum!

Allereerst is het nooit verstadig je nummer op een openbaar forum te zetten.
De medewerkers van Simyo zien dit al omdat je account gekoppeld is aan Mijn Simyo.

Het maakt niet uit welke kaart je besteld.
Je krijgt automatisch een 3-in-1 simkaart van Simyo.
Wat fijn hé?
Zo kan je dus nooit wat fout doen?

Heb ik je met fijn antwoord gerust gesteld?
Hartstikke bedankt!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Petra.v.drunen, ook ik heet je graag welkom op het forum :D

Super dat maikel.twinnie je al goed heeft geholpen! Dankjewel voor je hulp maikel.twinnie! Ik heb je telefoonnummer in verband met privacy verwijderen uit je bericht. We kunnen je telefoonnummer inderdaad zie, daarom hoef je hem niet meer te vermelden ;)

Laat je het ons weten wanneer je hem hebt ontvangen? 😳

Reageer