Skip to main content
Hoi, 



vanaf vandaag gaat mijn abonnement in bij jullie. In eerste instantie is mij een simkaart opgestuurd maar die is nooit aangekomen. Nu heb ik een nieuwe ontvangen maar de simkaartgegevens op mijn simyo account zijn nog van de oude simkaart die nooit is aangekomen (simkaartnummer, simcode en pukcode). Nu kan ik mijn nieuwe simkaart niet gebruiken in mijn mobiel, terwijl mijn oude abonnement nu officieel is afgelopen.



Ik heb vandaag de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat ze voor half 6 vandaag mijn gegevens zouden aanpassen op de site. Dit is niet gebeurd. Mijn nieuwe simkaartnummer is 61140266. Ik zou hier graag de puk en simcode bij hebben zodat ik gebruik kan maken van mijn abonnement.



Dank je wel,



Groetjes Eline Visser
Hoi elinevisser, leuk om je ook op het forum tegen te komen. Gelijk iets minder restricties dan 140 tekens 😉



De IT-afdeling heeft je nieuwe simkaart aan je 06-nummer gekoppeld. Je hebt hier als het goed is ook gelijk een e-mail over ontvangen. In de e-mail staan je nieuwe pin/puk code 🙂 Vervelend dat het zo lang heeft geduurd, waarvoor excuses!



Heb je de e-mail al gezien en de simkaart kunnen gebruiken?

Reageer