Skip to main content

.

Hallo!

ik heb laatst een nieuwe telefoon aangeschaft omdat de oude kapot is gegaan, nu wil ik dus mijn eSIM overzetten maar nadat de verificatie wordt goedgekeurd krijg ik Foutcode 012, ik heb het op meerdere netwerken geprobeerd en ook al de klantenservice gebeld maar die was niet bereikbaar.

Is dit een vaker voorkomend probleem en hoe kan ik het oplossen?

Hoi @IwanHeer,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je een foutmelding te zien krijgt! Ik help je hier graag mee verder.

Zou je een screenshot van de foutmelding kunnen plaatsen? Ik hoor ook graag van je welke telefoon je hebt.

Groetjes,
Roeqajja


Hey!

Hierbij de screenshot en ik heb de oneplus 12r, hopelijk helpt dit!

 


Hoi @IwanHeer,

Bedankt voor je screenshot.

Ik heb dit zojuist doorgezet naar onze technische dienst. Zodra ik een terugkoppeling heb gekregen laat ik je dit weten. 🙂

Groetjes,
Roeqajja 


Hoi, wat was de oplossing? Ik heb hetzelfde probleem.


Hi @Gerasim.C-137,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je hetzelfde probleem hebt! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik help je dan graag verder hiermee.

Groetjes,
Roeqajja


I have same problem and can you help?


Hi @Nickel,

Thank you for your message. I'm sorry to hear that you have the same problem.

Can you send me a private message with your personal data? I would love to help you further.

Kind regards,
Roeqajja


Ik heb exact hetzelfde probleem, @Roeqajja kun je mij ook helpen? 


Hi @Lockers,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is opgelost. Fijn om te zien! Ik wens je nog een prettige dag verder. 

Groetjes,
Roeqajja


Ik heb ook hetzelfde probleem: foutcode 012 bij het activeren van m'n eSIM (in een Pixel 4a, Android 13). Kunnen jullie me helpen?


Hi @Jeroen2,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee wat er aan de hand is.

Groetjes,
Roeqajja


Ik heb ook hetzelfde probleem


Hi ​@Barteljaap,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je hetzelfde probleem hebt! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik help je dan graag verder hiermee.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer