Skip to main content
Beantwoord

Foutcode 012 bij activeren eSim met nummer behoud

• February 5, 2026
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Ik ben vandaag (5-02-26) overgegaan naar Simyo met nummer behoud Ik heb al van alles geprobeerd (wisselen van wifi, telefoon opnieuw opstarten, Simyo app opnieuw opstarten, Simyo app opnieuw installeren) maar krijg voortdurend foutcode 012 Omdat ik geen telefoonverbinding meer heb, ben ik zeer onthand. 

Graag een snelle oplossing

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@GerHamers,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je problemen hebt ervaren met het installeren van de eSIM. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is.

Inmiddels zie ik dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het probleem is opgelost. In dit topic vind je ook meer informatie over het installeren van de eSIM: eSIM installeren wordt nog makkelijker met e-mailvalidatie.

Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten. Dan help ik je graag verder!

En ​@JanD bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Sedat

3 reacties

JanD
  • February 5, 2026

Beste ​@GerHamers heb je bericht gehad van Simyo dat je nummer actief is?

Werkt je oude provider nog wel of niet?

Indien nog wel is de nummerportering nog in gang en noet je nog even geduld hebben.

Gebruik s.v.p. niet het tijdelijke (administratieve)  nummer van simyo, dit valt onder geen enkele bundel en betaal je de hoofdprijs voor.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • February 5, 2026

Hoi ​@GerHamers,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je problemen hebt ervaren met het installeren van de eSIM. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is.

Inmiddels zie ik dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het probleem is opgelost. In dit topic vind je ook meer informatie over het installeren van de eSIM: eSIM installeren wordt nog makkelijker met e-mailvalidatie.

Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten. Dan help ik je graag verder!

En ​@JanD bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Sedat

• auteur
  • Beginner
  • February 5, 2026

Het probleem is helaas nog niet opgelost. Ik heb nog steeds contact met de klantenservice De eSIM lijkt beschikbaar maar een netwerkverbinding komt, ondanks allerlei pogingen, nog niet tot stand