Skip to main content
Gisteren melding gehad dat mijn huidige nummer vandaag overgezet wordt naar mijn Simyo simkaart. Net mijn Simyo simkaart in mijn IPhone4 geplaatst en na het intoetsen van mijn pincode krijg ik de melding "fout met simkaart". Wat nu?
Hoi karenkraay,



In je gegevens kan ik zien dat je gisteren al wat data hebt verbruikt met je simkaart.

Betekent dit dat je probleem inmiddels is opgelost, of was dit geheel onbewust?
Hoi karenkraay,



In je gegevens kan ik zien dat je gisteren al wat data hebt verbruikt met je simkaart.

Betekent dit dat je probleem inmiddels is opgelost, of was dit geheel onbewust?





Dat lijkt me onmogelijk want de telefoon geeft nog dezelfde melding en kan dus geen data en/of minuten verbruikt hebben. Daarnaast is de telefoon met Simyo simkaart erin niet buiten wifi-bereik geweest. Graag uitleg hoe het kan dat ik data verbruikt heb. Ook op my Simyo kan ik niet terugvinden dat ik data verbruikt heb.

Ik vraag me nu af of mijn (overgenomen) telefoon mogelijk nog niet simlockvrij is. Heb hem overgenomen van iemand die net als ik een T-mobile simkaart had. Via de site van T-mobile lukt het niet om de telefoon simlockvrij te krijgen (telefoon is wel ouder dan 1 jaar) maar ik heb hem nu een tweet gestuurd. 
Hoi karenkraay,



Dat is vreemd, dat je telefoon toch een verbinding met het KPN netwerk heeft opgezet. Als ik de melding "fout met simkaart" lees, denk ik ook meteen dat de telefoon een simlock heeft. Heb je de Simyo simkaart al in een andere telefoon geprobeerd? Zo kun je kijken of het aan je simkaart ligt of aan je telefoon(instelling) 🙂



T-Mobile staat er overigens ook om bekend om simlocks op telefoons te zetten, dus het lijkt me niet geheel onverstandig om hier achteraan te gaan 🙂 Gaat dat lukken denk je?
Bedankt voor jullie reacties! Heb jullie kaart ook in een andere telefoon geprobeerd en dan werkt hij wel. Vodafone kaart geprobeerd in mijn telefoon en dan krijg ik weer dezelfde melding dus ben er wel van overtuigd dat het aan de telefoon ligt. Ben druk bezig met T-Mobile maar wat een drama! Komt niet verder en kan ondertussen telefoon niet gebruiken. Wordt van het bekende kastje naar het bekende muurtje gestuurd. Weet nu in ieder geval wel dat het een goede beslissing is geweest om over te stappen 🙂. 



Ik hou jullie op de hoogte!
Hoi karenkraay,



Wat lastig voor je dat het niet even 1,2,3 geregeld is! Ik stel het op prijs dat je ons hiervan op de hoogte wil houden 🙂 Zo weten we uiteindelijk ook dat je gewoon weer fijn kunt bellen!



Succes met de "T-Monsters" 😉
Hoi karenkraay,



Wat lastig voor je dat het niet even 1,2,3 geregeld is! Ik stel het op prijs dat je ons hiervan op de hoogte wil houden 🙂 Zo weten we uiteindelijk ook dat je gewoon weer fijn kunt bellen!



Succes met de "T-Monsters" ;)



Ha,ha met de T-monsters kwam ik niet verder maar gelukkig wel met een heel handige zoon die zijn niet blonde maar wel grijze moeder geholpen heeft door 2 x een harde return van mijn telefoon uitgevoerd te hebben en hoera......................hij doet het weer!



Kan ik eindelijk "genieten" van mij simyo abonnement! 



Bedankt voor jullie support!



Mijn man gaat binnenkort ook over op Simyo. We worden nog een echte Simyo familie!
Hoi karenkraay,



Haha handig zo'n zoon, fijn dat het nu gelukt is! :)



Trouwens een tip voor als je man ook naar ons over wil stappen: open je eigen Simyo shop, dan ontvangt zowel je man als jijzelf €10 korting op de factuur! Zie hier hoe je gebruik kan maken van de Vriendendeal.



Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons hier te vinden op het forum hè! 🙂

Reageer