Skip to main content
Waarom moet ik kiezen welk formaat simkaart ik wil bij het aanvragen van een vervangende simkaart?

Ik lees op de website en forum dat er nu 3-in-1 simkaarten worden gebruikt.

Die passen toch in elk toestel?
OK, na een beetje meer speurwerk het anwoord gevonden ... https://forum.simyo.nl/simkaart-86/aanvragen-vervangende-simkaart-1952/
Hoi EricvZ, welkom op het Simyo forum :)



Omdat we pas sinds heel kort (sinds 1 oktober) de 3-in-1 simkaart gebruiken, hebben we dit nog niet aangepast op de website of in het bestelproces. De website bouwers zijn druk bezig om dit te veranderen, om twijfels zoals deze te voorkomen 🙂.



Het was ook zo dat er nog een x aantal restanten waren van de oude simkaarten en die konden we op deze manier ook nog uitgeven 🙂 Anders hadden we ze weg moeten gooien, dat is ook zonde!



Ondanks dat je het antwoord al had gevonden, hoop ik toch nog iets hebben toegevoegd aan je vraag 🙂
Hi Tiury, bedankt voor je reactie. 



Ik heb inmiddels (woensdagavond 19-11-2014) een nieuwe simkaart aangevraagd.

Maar hiervan geen bevestiging ontvangen en ik zie dat er ook nog geen tegoed is afgeschreven.

Is mijn bestelling wel doorgekomen?
Hoi EricvZ,



Bij een bestelling van een vervangende simkaart krijg je (nog) geen bevestiging. Daarom bevestig ik nu zelf, bij deze, dat je simkaart gisterochtend is verzonden naar het adres dat bij ons bekend is 🙂



Er is inmiddels ook €5,- van je tegoed afgehaald. Dit doen we pas zodra we zeker weten dat de simkaart is verzonden!



Laat je ons even weten als de simkaart op de mat is gevallen?
Hi Tiury, de kaart is binnen. Dank voor je hulp!
Super, EricvZ! Dank je voor je terugkoppeling 🙂

Reageer