.

Beantwoord

ESimm overzetten

  • 18 August 2021
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Badge +1

Mijn iPhone is kapot en moet opgestuurd worden. Het kan zijn dat ik een nieuwe krijg, maar dat is nog even afwachten. Het nummer van mijn praktijk staat op de eSim en omdat ik niet weet hoe lang ik mijn iPhone kwijt ben, wil ik jullie vragen of het mogelijk is om het nummer tijdelijk door te sturen naar een ander nummer, zodat ik bereikbaar blijf en of ik nog iets moet doen voordat ik mijn iPhone opstuur. Ik kan er nog momenteel nog wel mee bellen.

icon

Beste antwoord door Tessanne 19 August 2021, 16:10

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi @JohanS 

De doorschakeling kunt u zelf instellen. Simyo kan dit helaas niet doen voor u.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-werkt-doorschakelen-2490

De link verwijst naar de uitleg pagina.

Reputatie 7
Badge +6

Hi JohanS, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Jeetje wat balen dat je telefoon stuk is! Goed dat je hier om advies komt vragen. Zoals Ray aangeeft is het niet mogelijk voor mij om een doorschakeling voor je in te stellen. Wat me het handigst lijkt in deze situatie is of om nu alvast de doorschakeling in te stellen met behulp van de link van Ray óf om een vervangende fysieke simkaart te bestellen. Je kan laten weten of je een fysieke vervangende simkaart wilt, dan kan ik dat wel voor je in orde maken (kosteloos in dit geval :wink: ). De simkaart kan je dan tijdelijk gebruiken in een andere telefoon en als je iPhone gemaakt is kun je de aansluiting ook eenvoudig weer overzetten naar de eSIM. 

 

Laat je weten of je een vervangende fysieke simkaart wilt ontvangen? 

 

Bedankt Ray! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Badge +1

Dank je Ray en Tessanne, Op dit moment (na 3-4 dagen) werkt mij iPhone weer als vanouds, dus ik wacht nog even en kijk of het probleem zich weer voordoet.

In vedergeval bedankt voor jullie inzet.

Groetjes,

Johan

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Johan, 

 

Thanks voor het bericht! Fijn dat de iPhone het weer doet! Laat maar weten inderdaad. :) 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer