Skip to main content

.

Hi,

ik heb een nieuwe telefoon (iPhone 13) en sinds dien heb ik geen verbinding meer en kan ik al 5 dagen niet meer bellen of gebeld worden. 
 

ik heb een whatsapp achtergelaten bij jullie maar daar krijg ik geen respons op. Ik las uit eerdere berichten dat jullie de benodigde qr code per E-mail kunnen versturen. Graag had ik deze zsm ontvangen zodat ik weer bereikbaar ben! 
alvast bedankt! Groet Jennifer

Hoi @Jen1358,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je niet kan bellen of gebeld kan worden! Wij gebruiken bij Simyo geen QR code om de eSIM te installeren, dit kan gemakkelijk via de app 😊. Dit doe je via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Tijdens het installeren is het belangrijk dat er geen fysieke simkaart in het toestel zit. Mocht je de validatiecode niet kunnen ontvangen hierdoor dan kan je mij even een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik deze code naar je kan versturen per e-mail! 

Groetjes,
Amy