Ik heb vanavond mijn iPhone gereset, nu doet mijn eSIM het niet meer.
wat kan ik hieraan doen?
Ik heb vanavond mijn iPhone gereset, nu doet mijn eSIM het niet meer.
wat kan ik hieraan doen?
Beste heer/mevrouw,
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven meerdere keren besproken… iPhone opnieuw ingesteld, maar eSIM werkt niet… Deze is nog wel actief in de simyo app, maar krijg het niet voor elkaar…
Hoi
Bedankt voor je bericht. Dat is inderdaad niet handig! Lukt het wel om de eSIM te downloaden vanuit de Mijn Simyo app vanuit Instellingen > Simkaart > Overstappen op eSIM? Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Rutger
Hi,
Ik heb een soortgelijk probleem. Kunnen jullie mij verder helpen?
ALvast bedankt,
Daan Ruiter
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! De eSIM wordt verwijderd zodra er een reset in jouw toestel plaatsvindt van de fabrieksinstellingen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik graag de validatiecode per e-mail naar je op zodat je de eSIM opnieuw kan downloaden .
Groetjes,
Amy
Mijn e sim is verdwenen van mijn iPhone nu kan ik geen sms meer ontvangen ik heb mijn iPhone opnieuw moeten installeren na vefegten toegangs code hoe kan ik het oplossen
Hoi
Bedankt voor je bericht. Inmiddels hebben wij al contact via mijn privébox. Ik help je daar verder .
Groetjes,
Amy
Hallo, ik lees hier een soortgelijk probleem vwb de eSIM. deze kan door reset niet meer terug gezet worden. is er een mogelijkheid om een code te krijgen?
Groet Remon
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te downloaden! Als het goed is moet je via de app ook een optie te zien krijgen om de eSIM te downloaden door middel van een iDEAL betaling van €0.01. Dit vind je terug via Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM.
Mocht je dit niet zien dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur de validatiecode dan naar je op .
Groetjes,
Amy
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn Iphone is gereset en nu werkt mijn esim niet meer. Wat kan ik doen?
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn Iphone is gereset en nu werkt mijn esim niet meer. Wat kan ik doen?
Hi
Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan help ik je daar verder.
Groetjes,
Seren
Beste SIMYO,
Ik heb een nieuwe iphone en mijn E-sim werkt niet meer. Kunnen jullie mij een code sturen aangezien ik een sms krijg met de code maar doordat mijn E-sim niet is geactiveerd ik de code niet kan ontvangen
Beste SIMYO,
Ik heb een nieuwe iphone en mijn E-sim werkt niet meer. Kunnen jullie mij een code sturen aangezien ik een sms krijg met de code maar doordat mijn E-sim niet is geactiveerd ik de code niet kan ontvangen
Hoi
Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan help ik je daar verder.
Groetjes,
Seren
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.