Skip to main content
Beantwoord

eSIM werkt niet, ik wil een gewone sim, hoezo 5 Euro ???

  • 25 July 2024
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Beste klantenservice 

 

Wat jammer nou toch dat jullie eSIM niet werkt.
Ik had mij veel voorgesteld van Simyo, maar had niet verwacht dat jullie eSIM gewoon mijn telefoon compleet in de war gooit , mijn nummer overal uitschakelt en mij laat zitten met een half defect toestel waarmee ik nagenoeg niets meer kan.

Ik heb 3 keer al die eSIM verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar hij werkt gewoon NIET !
IK werk al meerdere jaren met eSIMS van Vodafone en T-Mobile, nooit geen probleem gehad met die QR codes. Nu met jullie systeem via die App een grote misere en ellende.

In jullie website staat overigens een grote fout. Daar staat op deze pagina :

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/esim-installeren

Stel je eSIM in

Geef aan of je je eSIM wil gebruiken voor iMessage en FaceTime voor je Apple ID.

Deze vraag komt NOOIT in beeld, je krijgt deze optie niet omdat er allerhande IOS popups voorbij komen die alles voor je instellen….BEHALVE je iMessage en FacetIme die vervolgens dus NOOIT meer met jouw nummer te koppelen zijn, op geen enkele manier.

Ik heb alle opties die er online geopperd worden geprobeerd, zaken aan en uit gezet, AppleID gecontroleerd, uitgelogd, opnieuw ingelogd, iMessage uit. iMessage aan….niets helpt wat jullie installatiesysteem vraagt dus NOOIT om die essentiële tools te activeren. Dus staat er in iCloud op je telefoon netjes het nummer wat jij handmatig daar moet toevoegen, je eigen nummer notabene en staat daaronder :” Niet beschikbaar voor iMessage en FaceTime “ . Dat is nou juist at ik WEL wil.

Dus graag een normale harde plastic SIMkaart toezenden, zsm, zodat ik mijn abonnement op een normale manier aan mijn toestel kan toevoegen en gewoon alles kan gebruiken wat ik wil.

oh….en nee ik ga daar geen 5 Euro voor betalen ! 

Groeten,
 

Peerke

 

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Peerke64,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met de esim.

Je kan achteraf je nummer koppelen aan je IMessage door deze stappen te volgen. Heb je dit al geprobeerd?

Mocht het niet lukken en wil je nog steeds een fysieke sim stuur mij dan even een privé bericht met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens.

Groetjes,
Ashley

Reageer