Hi @Madeliefheijl,
Bedankt voor je bericht.
Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels je eSIM opnieuw hebt kunnen activeren. Werkt alles nu wel naar behoren? Ik hoor het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Hi @Madeliefheijl,
Bedankt voor je reactie.
Fijn om te horen dat het is gelukt! Ik wens je een prettige dag verder.
Groetjes,
Roeqajja
Ik krijg mijn esim niet geactiveerd. De app geeft aan dat hij is geinstalleerd en dat hij actief is maar ik heb geen mobiele data en ik kan niet bellen. Hoe ik ook zoek, ik kom niet verder.
Hoi @Joydewit,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Wat gek dat de sim niet werkt. Staat de esim wel op je toestel tussen je toestelinstellingen?
Heb je alle stappen voltooid tijdens het installeren in de app? Ben je momenteel in Nederland?
We kunnen de esim nogmaals installeren. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?
Groetjes,
Ashley