.

Beantwoord

Esim van beide nummers wel actief volgens de app, maa beide nummers werken niet. Hoe kan dit?

  • 20 June 2022
  • 6 reacties
  • 73 Bekeken

Ik ben sinds vandaag over naar Simyo. Ik activeerde mijn Esim en werkte prima. Ik heb een 2e nummer aangevraagd en die ook geactiveerd. Mijn oude fysieke simkaart is eruit. Vervolgens mijn mobiele netwerk voorzien van labels primair en secundair. Mogelijkheid switchen tussen mobiele data actief. Inene was alles weg bij de instellingen en in de app zijn beide Esim’s wel actief. Opnieuw activeren via de app heeft geen nut, er verschijnt geen nieuwe code. Hellup :-( want ik ben nu op geen enkel nummer bereikbaar en kan ook niet bellen.

icon

Beste antwoord door Seren 21 June 2022, 12:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @MelanieDukel,

Bedankt voor je bericht. Als ik het dus goed begrijp heb jij twee eSIM's aangevraagd en deze op één toestel geactiveerd. Van de technische afdeling heb ik begrepen dat het wel mogelijk is om twee eSIM's te installeren op één toestel. Ze geven echter wel aan dat je altijd de eerste eSIM moet uitzetten bij de installatie van de tweede eSIM. Hierna zou het gewoon moeten werken.

Mocht je de validatiecode niet kunnen ontvangen kun je mij een privé bericht sturen met jouw gegevens. Dan zal ik je de validatiecode per mail toesturen. 

Edit: @Ron H, je hebt helemaal gelijk! Niet zo heel slim van mij, ik was namelijk echt heel zeker dat dit niet mogelijk was. Na je berichtje heb ik dit even gelijk gecheckt bij onze technische afdeling en het is dus wel mogelijk. Ik heb mijn bericht aangepast zodat er geen verwarring ontstaat! Heel erg bedankt @Ron H voor de verbetering!

Groetjes,
Seren

Reputatie 7
Badge +6

Is twee maal een esim bij simyo installeren niet mogelijk?

want er zijn toestellen op de markt die dit wel ondersteunen.

Ok nu ben ik in de war. Ik kreeg te horen dat het inderdaad niet mogelijk was (2Esims) bij IphoneXR. Bij nieuwere modellen wel inderdaad, dus wel afhankelijk van je toestel. Er is voor mij dus nu een fysieke sim opgestuurd die ik moet inzetten morgen. Dus in mijn beleving kan 2xEsim dus niet altijd?

Reputatie 7
Badge +6

Dan gaat alles goed als er een simkaart onderweg is

een dubbele esim  is pas beschikbaar in de iPhone 13 😉👏

Ok haha dank je! 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @MelanieDukel,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost. Ik zie dat je uitstekend bent geïnformeerd door @Ron H, bedankt hiervoor! Als er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat graag.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer