Skip to main content

Ik heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe iPhone 14 Pro ontvangen. Alhoewel de overstap esim van mijn oude toestel naar het nieuwe toestel simpel moet zijn gaat, het voor de 2e jaar op rij mis. Daarnaast is de klantenservice vroeg gesloten en niet in het weekend open. De whatsapp heb ik vrijdagmiddag verstuurd en helaas nog geen reactie ontvangen. Ik zit nu het hele weekend zonder mobiel, zonder data. Dit terwijl ik het hele land door moet reizen en dus op de ouderwetse manier moet navigeren. Bij een eventueel ongeval kan ik niet bellen of ben ik niet bereikbaar, terwijl ik 2 abonnementen heb lopen bij Simyo. Allebei e-sim.

Waarom is er niet de mogelijkheid om een validatiecode esim op te vragen via mail of dat ik zelf mag kiezen voor een ander nummer waar ik de validatiecode heen kan sturen? Ik had gehoopt dat dit proces ondertussen verbeterd zou zijn.

Kan iemand mij helpen met het versturen van de validatiecode? Dit zodat beide telefoonnummers het weer doen,

Hoi @wieli040,

Bedankt voor je bericht. Het is de afgelopen tijd wat drukker dan normaal waardoor het langer kan duren voordat je reactie krijgt van ons. Onze oprechte excuses hiervoor! 

Ik kan me voorstellen dat het onhandig is als je de validatiecode voor je eSIM niet kunt ontvangen en hierdoor niet bereikbaar bent! Je kunt mij hier gerust een privébericht voor sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens zoals geboortedatum, adres en e-mailadres. Ik zorg er dan voor dat je de code per e-mail ontvangt 😊.

Groetjes
Roeqajja


Reageer