Skip to main content

IK ben telefoon vergeten op mijn werk,]. Daarom maar de e-sim geprobeerd te installeren op de Iphone 11 Pro. Door €0,01 te betalen via mijn bank kon ik deze erop zetten. Op een gegeven moment kon ik bellen maar had geen internet. Na wat verschillende pogingen kan ik nu helemaal niets meer, Het toestel vraagt om de pukcode, na het invoeren kun je een nieuwe pincode in toetsen x2. Deze pakt de telefoon niet en zit in een loop. Wat moet ik nu, een oorspronkelijke pincode is niet te vinden onder mijn instellingen en weet nu ook niet meer wat ik moet om het werkend te krijgen. Oplossingen?

De esim Kent geen sim pincode.

wat je zou kunnen proberen is om de esim uit de app te verwijderen daarna de app van het toestel verwijderen en opnieuw downloaden

en vervolgens het proces te herhalen

 


Het probleem is opgelost, ik heb in de instellingen e.e.a. gewijzigd. Er zijn twee simkaarten in het toestel P (primair) en Z (zakelijk) zichtbaar, waarschijnlijk een overblijfsel van vorige kaarten. De P vroeg/vraagt om de pukcode om een nieuwe pincode in te stellen wat dus niet lukte. Deze uitgeschakeld waardoor de e-sim van simyo ingeschakeld werd. Daardoor werkt nu alles weer. Nu even kijken of ik die P kan verwijderen zonder dat er weer iets gebeurd met de e-sim van simyo en deze verandert in P.

Dus wel opgelost maar niet alle losse eindje verwijderd.


Hoi @T-Mobile,

Zoals @Ron H aangeeft heeft een eSIM normaal gesproken geen pin code. Is het inmiddels gelukt?

Groetjes,​​​​​​​
Seren


Seren, kijk even naar mijn eerder antwoord met de oplossing..


Hoi @T-Mobile,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat het is opgelost! Mocht je nog vragen hebben laat het ons dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy


Reageer