.

Vraag

eSIM pixel 6 pro: oeps! Er ging iets verkeerd melding

  • 20 January 2022
  • 25 reacties
  • 474 Bekeken

Badge

Ik probeer al 2 maanden mijn eSIM als tweede sim TE INSTALLEREN OP MIJN GOOGLE PIXEL 6  PRO.

 

AL UREN AAN DE LIJN GEHANGEN MET SIMYO MAAR NOG GEEN RESULTAAT!

 

Inloggen met wachtwoord gaat prima in de app naar activeren gaat niet Ik heb de app al alle rechten gegeven die je maar kan bedenken simkaarten eruit simkaarten erin zonder simkaart geprobeerd maar de eSIM kan niet geregistreerd worden: ZEKER AL 300 KEER DE FOUTMELDING GEHAD.…

 

Is er iemand die dit ook heeft of ligt dit aan mijn toestel?


25 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Tester123,

 

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het niet lukt om de eSIM te installeren. Ik zie dat jouw toestel wel geschikt zou moeten zijn voor de eSIM. Bij welke stap gaat het mis of krijg je een foutmelding? Ik hoor graag van je.

 

Groetjes,

 

Nihad

Badge

In de Simyo app, moet je op een gegeven moment op installeren van de esim klikken, daarna gaat het direct fout en krijg ik de melding oeps er is iets misgegaan...🤬

Vaak lukt het als je de app verwijderd en opnieuw installeert. 

Badge

Ik heb de app al zeker 10 keer opnieuw geïnstalleerd telefoon opnieuw factory reset, nieuwe sim aangevraagd, Simyo app alle rechten gegeven die je maar kan bedenken, zonder fysieke simkaart geprobeerd aan te melden enzovoort Maar niks helpt 🤬🤬🤬

Badge

Simyo helpdesk zeg dat alles goed is maar ik heb mijn twijfels over de esim die ik gekregen heb....

Reputatie 5
Badge +2

@Tester123  Wat rot dat je deze problemen ervaart!

Is de Esim inmiddels al succesvol gedownload? Zo niet, dan kijk ik graag nog even met je mee! Je mag mij dan een prive bericht sturen!

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reputatie 7
Badge +9

@Tester123

Je mag mij dan een prive bericht sturen!

Voor het geval dat je niet weet hoe je @Veerle een privébericht stuurt, dan ik je helpen. Dat kan door op deze link te drukken.

Even voor de juistheid en het goed begrijpen. Bij welke van de onderstaande punt(en) gaat het precies mis? 

  1. Je opent de app en logt in op je MijnSimyo account.
  2. Je gaat naar instellingen
  3. Je kiest voor simkaart.
  4. Klikt aan: Overstappen naar eSim
  5. Er verschijnt een nieuw scherm waar je code van 6 cijfers moet invullen die je ondertussen per sms hebt ontvangen. Verwijderd voor de zekerheid je plastic simkaartje na ontvangen van de code.
  6. Die code vul je in en eSim wordt geïnstalleerd
Badge

Hoi, tot 5 gaat allemaal goed..... Ik heb de app net weer gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd maar dan kan je niet eens meer bij instellingen komen want dan gaat hij direct door naar esim activeren na mijn paswoord en inloggegevens goed te hebben ingevuld.... Hieronder foto's direct na de installatie in de juiste volgorde wat er op mijn scherm gebeurd......

Badge

 

Badge

 

Badge

 

Badge

 

Badge

Ik heb al zo vaak mijn telefoon opnieuw geïnstalleerd fabrieks instellingen teruggezet Simyo app zo vaak opnieuw geïnstalleerd en gedeïnstalleerd maar niks werkt..... Op Tweakers zit ik op het forum van de pixel 6 en daar is nu ook iemand die exact hetzelfde heeft als ik....

Hoi @Tester123 

Ik zie in de plaatjes je telefoonnummer, dat is niet handig omwille je privacy. Je hebt nog een halfuur om dat plaatje zelf te verwijderen.

Bij stap 5 staat ook dat je de simkaart (plastic) het beste kan verwijderen. Dit kan namelijk storen tijdens installatie.

  1. Er verschijnt een nieuw scherm waar je code van 6 cijfers moet invullen die je ondertussen per sms hebt ontvangen. Verwijder voor de zekerheid je plastic simkaartje na ontvangen van de code.

 

Badge

Zonder mijn plastic kaartje in Sims slot één werkt het ook niet 😔

Ik weet het ook niet meer helaas

Badge

🤔😵‍💫😶 ik ook niet meer....pffff.....

Heb even vlugjes op Tweakers gekeken en zag meerdere die hetzelfde ervaren. Dit is dus aan Simyo nu om iets mee te doen. 

Het zou namelijk gewoon moeten werken. 

Ik wens je succes verder. 

Badge

Hay Ray, ja idd op Tweakers zijn er nog meer met dit probleem..... Het zou fijn zijn als simyo de irq code en nog een naam of nummer reeks geloof ik zou geven zodat we het zonder de Simyo app kunnen registreren en activeren zoals bijna de rest van de wereld het ook doet.…

 

Je bent niet de enige en het probleem ligt niet aan je toestel maar aan Simyo.

Ander topic

Reputatie 5
Badge +2

@Tester123 ik kan me voorstellen dat dit zo frustrerend is! Ik denk dat de hele esim aanvraag door onze technische dienst verwijderd moet worden. Er gaat overduidelijk iets fout namelijk.

Hebben ze dit al een keer voor je gedaan?

Badge

Hoi Veerle, Ik heb dat al een paar keer gevraagd maar dat is nog nooit gedaan.... Kan je dat voor mij regelen want dit is zo frustrerend..... Het mag ook een ander nummer worden, dat maakt me niet uit als dat makkelijker voor jullie is...…

 

Gr. En bedankt alvast!

Reputatie 5
Badge +2

Hoi Veerle, Ik heb dat al een paar keer gevraagd maar dat is nog nooit gedaan.... Kan je dat voor mij regelen want dit is zo frustrerend..... Het mag ook een ander nummer worden, dat maakt me niet uit als dat makkelijker voor jullie is...…

 

Gr. En bedankt alvast!

@Tester123 Je mag mij een privé bericht sturen via het Forum! Dan kan ik je daar verder helpen :)

Reputatie 7
Badge +9

Je mag mij een privé bericht sturen via het Forum! Dan kan ik je daar verder helpen :)

Wegens een storinkje kunnen moderatoren/community managers geen privébericht-linkjes plaatsen. Hierbij een behulpzaam linkje om @Veerle een privéberichtje te sturen.

Reageer