.

Beantwoord

eSIM per ongeluk verwijderd, hoe kan ik deze opnieuw installeren?

  • 12 January 2024
  • 7 reacties
  • 78 Bekeken

Geachte SIMYO-beheerder,

Hallo, Ik ondervind enkele problemen met de eSIM-service van SIMYO en hoop op uw hulp.

Mijn probleem is als volgt: ik heb per ongeluk de eSIM van SIMYO van mijn iPhone verwijderd. Dit is mogelijk gebeurd omdat ik de internationale oproepfunctie niet in de app-instellingen had geactiveerd, waardoor ik geen verbinding kon maken met het netwerk van de provider. Nu kan ik deze eSIM niet opnieuw registreren op mijn iPhone via de Mijn Simyo-app.

Wanneer ik probeer de eSIM opnieuw toe te voegen, vraagt mijn iPhone om bepaalde informatie, waaronder een SM-DP+ Address, een Activation Code en een optionele Confirmation Code. Is er een andere manier om de eSIM handmatig toe te voegen?

Mijn belangrijkste behoefte is te begrijpen hoe ik de eSIM-service van SIMYO op mijn iPhone kan blijven gebruiken. Vanwege de openbaarheid van dit forum heb ik mijn persoonlijke contactgegevens hier niet verstrekt, maar ik zal dit bericht volgen in de hoop snel uw antwoord en hulp te ontvangen.

Hartelijk dank voor uw tijd en hulp!

 
icon

Beste antwoord door RicoK 12 January 2024, 10:29

Bekijk originele reactie

7 reacties

 

Is er een beheerder op dit forum? Ik heb al twee dagen gewacht en het lijkt erop dat niemand heeft gereageerd...
 

Reputatie 7

@SivaLei Ik begrijp je toevoeging van ‘twee dagen wachten’ niet, want je berichtenstroom begon 20 uur, dus nog geen dag, geleden. Dat gezegd hebbende, het is niet handig om je vraag/probleem op meerdere plekken onder de aandacht te brengen. Dit komt de overzichtelijkheid niet ten goede.

Dit forum heeft geen beheerder. Op dit forum huizen 3 moderators (= medewerkers), waarvan een van hen @Amy @Roeqajja of @Seren je vraag in de loop van de dag zal oppakken. Houd je topic goed in de gaten.

NB Het is heel goed dat je op dit openbare forum geen privacy gevoelige informatie hebt gedeeld. Je zou ze eens de kost moeten geven die dit dus wel doen….

NB Heb je hier al eens goed gekeken?

@SivaLei Ik begrijp je toevoeging van ‘twee dagen wachten’ niet, want je berichtenstroom begon 20 uur, dus nog geen dag, geleden. Dat gezegd hebbende, het is niet handig om je vraag/probleem op meerdere plekken onder de aandacht te brengen. Dit komt de overzichtelijkheid niet ten goede.

Dit forum heeft geen beheerder. Op dit forum huizen 3 moderators (= medewerkers), waarvan een van hen @Amy @Roeqajja of @Seren je vraag in de loop van de dag zal oppakken. Houd je topic goed in de gaten.

NB Het is heel goed dat je op dit openbare forum geen privacy gevoelige informatie hebt gedeeld. Je zou ze eens de kost moeten geven die dit dus wel doen….

NB Heb je hier al eens goed gekeken?

Ik heb gereageerd op iemand anders zijn post en eerder had ik ook privéberichten gestuurd naar enkele beheerders, maar ik zag dat in hun handtekening staat dat ze geen privéberichten accepteren.
 

 
Reputatie 7

@SivaLei Een PB kun je alleen op verzoek sturen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @SivaLei,

Bedankt voor je bericht. Wat @RicoK zegt klopt inderdaad (bedankt!). 

Zojuist heb ik op jouw andere topic gereageerd waarin ik aangeef je verder te helpen via het privébericht die je me eerder hebt gestuurd. 

Groetjes,
Amy

Hoi @SivaLei,

Bedankt voor je bericht. Wat @RicoK zegt klopt inderdaad (bedankt!). 

Zojuist heb ik op jouw andere topic gereageerd waarin ik aangeef je verder te helpen via het privébericht die je me eerder hebt gestuurd. 

Groetjes,
Amy

 Bedankt!

Reageer