.

eSIM overzetten werkt niet. Wie kan mij helpen?

  • 4 July 2022
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Hi, het lukt mij niet om mijn esim over te zetten naar mijn nieuwe telefoon. Ik heb een e-mail van jullie dat hij geactiveerd is. Maar op mijn oude en nieuwe telefoon heb ik geen bereik. Tevens is jullie klantenservice niet te bereiken en reageren jullie niet op mijn whatsappjes. Ik kan niet werken hierdoor dus ik zou heel graag hebben dat het zsm is opgelost.

Seren 1 jaar geleden

Hoi @aghalink,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het overzetten van je eSIM niet helemaal soepel verloopt. Op dit moment is het drukker dan normaal waardoor onze responstijd langer is dan je van ons gewend bent. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee op jouw aansluiting en kan ik je de validatiecode per e-mail sturen.

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @aghalink,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het overzetten van je eSIM niet helemaal soepel verloopt. Op dit moment is het drukker dan normaal waardoor onze responstijd langer is dan je van ons gewend bent. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee op jouw aansluiting en kan ik je de validatiecode per e-mail sturen.

Groetjes,
Seren

Reageer