Skip to main content

.

Goedemorgen,

Op mijn oude telefoon heb ik de code aangevraagd voor het installeren van een eSIM. Wanneer ik deze code invul op mijn nieuwe toestel krijg ik een foutmelding. De oude telefoon heb ik uit staan dus zou dit geen probleem moeten vormen. 

Foutmelding:
"Oeps daar ging iets mis
Er is iets misgegaan waardoor de installatie niet door kan gaan. Controleer in je telefooninstellingen of je nog een verbinding hebt” 

Hoe bedoelen jullie "nog een verbinding?”.

Zou hier graag mee geholpen worden. 

Hoi @Bo.K,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact met ons opneemt! Je dient de code aan te vragen op het toestel waar je uiteindelijk de simkaart op wilt installeren. Je mag dus op je nieuwe toestel inloggen in de Mijn Simyo app. Hier kan je dan de code aanvragen via: Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Als je dit hebt gedaan stuur je mij dan even een privébericht met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik deze code even naar je versturen per e-mail 😊.

Groetjes,
Amy

Hoi Amy,

Zojuist op de nieuwe telefoon de Mijn Simyo app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Vervolgens kan ik geen code aanvragen of eSIM installeren. Krijg wederom dezelfde foutmelding. Op de nieuwe telefoon is ook geen andere simkaart geïnstalleerd dus kan ook geen SMS ontvangen. 

Wat nu? Voel mij echt een digibeet :')

Hoi @Bo.K,

Bedankt voor je bericht. Mocht je de code niet kunnen ontvangen dan mag je mij even een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zoals ik in mijn eerdere bericht had vermeld 😊! Dan kan ik deze code even per e-mail naar je versturen. 

Groetjes,
Amy

Reageer