Skip to main content
antwoord

eSIM overzetten naar nieuwe telefoon lukt niet

  • July 6, 2025
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Hallo,

 

Ik probeer mijn eSIM over te zetten naar mijn nieuwe telefoon, maar de enige optie die ik krijg is een verificatie via een telefoontje naar het nummer van Simyo? Daarnaast kan dit alleen op werkdagen dus kan dit vandaag dus niet, ik krijg ook geen andere optie zoals via een SMS of iDEAL-betaling. Zie foto. En ik wilde de installatie graag vandaag klaar hebben.

 

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Twanvanl,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is opgelost. Fijn om te zien! Ik zal om deze reden dit topic sluiten.

Super bedankt voor je hulp! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 6, 2025

Beste ​@Twanvanl tot 17u00 kun je via WhatsApp contact hebben met Simyo, zie omnderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes


  • auteur
  • Beginner
  • July 6, 2025

Beste ​@Twanvanl tot 17u00 kun je via WhatsApp contact hebben met Simyo, zie omnderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes

Heb daar om 12:00 een appje heen gedaan, helaas tot heden geen reactie.


JanD
  • Forum Expert
  • July 6, 2025

Beste ​@Twanvanl WhatsApp is geen online real-time dienst en de verzoeken worden in volgorde van binnenkomst afgewerkt, dus nog even geduld s.v.p., het is nog geen 17u00.

 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • July 7, 2025

Hi ​@Twanvanl,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is opgelost. Fijn om te zien! Ik zal om deze reden dit topic sluiten.

Super bedankt voor je hulp! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja