Skip to main content

.

Beste Simyo team,

Ik heb ivm problemen mijn “Dataplan” weggehaald. Ik ging er van uit dat ik die vanaf de app weer kon activeren. Even de SMS vergeten. Ik zie dat ik een van jullie NAW+06 nummer etc zou moeten sturen (in een prive bericht) en dat jullie mij dan verder kunnen helpen.

Dus wie wil de held zijn die mij op weg helpt?

 

groet,

Stijn

Hoi @SJC,

 

Bedankt voor je bericht. Je kunt jouw bundels eenmalig per maand wijzigen. Je zou dit moeten kunnen aanschaffen zonder een SMS via ons. Dit gaat namelijk inderdaad via de Simyo App of browser. Ik zie helaas geen telefoonnummer staan. Zou je mij dit in een privé  bericht kunnen sturen met een link van deze topic? Ik help je graag verder.

 

Groetjes,

 

Nihad


@Nihad 

Volgens mij heeft @SJC het over Esim en niet over bundels. 


@Nihad

Volgens mij heeft @SJC het over Esim en niet over bundels. 

Hi Ray,

 

dat klopt; maar inmiddels al naar volle tevredenheid opgelost. Mijn eSim is weer geïnstalleerd en de eSim werkt weer!

 

thx @Nihad en ook aan @Ray voor het meedenken!


Reageer