Skip to main content
antwoord

Esim nog niet ontvangen, wat nu?

• August 31, 2025
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Hoi,

Ik heb een esim besteld op vrijdag 29 aug 2025 om 19:43u. Heb de bevestigingsmail gekregen waarin staat dat ik binnen 24u mijn nummer en inloggegevens krijg. Het is vandaag zondag en heb nog steeds niks binnen. Contact gehad met klantenservice (ene Mariam), en die gaf aan het is in behandeling bij de financiële afdeling. 

Ik heb een nieuwe telefoon voor mijn zoontje gehaald. Mijn dochter heeft al Simyo. Enige reden waarom ik voor weer een esim koos is om het snel in huis te hebben. Nu zit ik heel een weekend zonder telefoon. En klantenservice zegt doodleuk wacht tot maandag. Ik vind dit niet kunnen. Ik heb heel een weekend een teleugesteld kind. Had ik net zo goed een lebara sim kunnen halen. Hoe kan dit gecompenseerd worden? 

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Cr03,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels per e-mail bent geïnformeerd over je bestelling. Mocht je verdere vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • August 31, 2025

Beste ​@Cr03 vandaag kun je tot 17uoo contact opnemen met Simyo via WhatsApp, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • September 1, 2025

Hi ​@Cr03,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels per e-mail bent geïnformeerd over je bestelling. Mocht je verdere vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja