Skip to main content

Sinds afgelopen woensdag, heb ik eSim in mijn nieuwe telefoon geprobeerd. Niet gelukt! Werk niet.

simkaart werk ook niet meer, naar meerdere poging geprobeerd met medewerker van Simyo de eSim te laten werken. Helaas zonder succes Medewerker heeft een nieuwe sim besteld en moest het ontvangen na 2 werkdagen. Vandaag is het maandag, ( donderdag is het besteld) en ik heb het nog niet binnen. Nu zit ik zonder telefoon, ik kan niet inloggen in mijn rooster omdat het via 06 nummer werkt ivm sms beveiliging code, nu moet ik dagelijks naar mijn werk bellen!!!

en wat nu! Ik werk dagelijks en kan overdag niet bellen naar Simyo via mijn werk, als ik thuis ben is het 18:00.

 

graag wil ik dat mijn oud sim geactiveerd wordt! En zo snel mogelijk.

Hi @Nad,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het installeren van je eSIM niet is gelukt!

Ik kan het me voorstellen dat het lastig is om nu geen werkende simkaart te hebben. Wij kunnen je oude simkaart helaas niet heractiveren, deze kun je het beste weggooien. Ik zou graag met je mee willen kijken naar de status van je simkaart die onderweg is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik help je dan graag verder!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer