Skip to main content

Ik heb een nieuw abonnement met een nwe telefoon met behoud van nummer gekocht bij Simyo. Nu heb ik esim met een nwe tijdelijk nummer geactiveerd. (Had ik beter nog niet kunnen doen) Het abonnement gaat pas over een maand in en dan moet ik de tot die tijd gebruikte MB’s en min betalen. Dat tikt flink aan. Daarom wil ik mijn esim tijdelijk verwijderen en mijn simkaart met het nummer dat ik had gebruiken. 

Is dat mogelijk en kan ik, zodra mijn oude nummer beschikbaar is wanneer het abonnement ingaat, esim weer gebruiken. Of krijg ik van Simyo wanneer mijn abonnement ingaat een nwe activatie van esim. Of kan ik beide simkaarten naast elkaar gebruiken en zo instellen dat de data en bel min alleen via de oude simkaart gaan.

 

Hoi @Miax,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je een abonnement met telefoon hebt aangevraagd bij Simyo 😊! Als je abonnement nog niet is ingegaan betaal je inderdaad een buitenbundeltarief. Ik kan me voorstellen dat dat flink aan kan tikken. Ik raad daarom aan om je eSIM uit te schakelen bij de instellingen in je telefoon. Het verschilt per toestel hoe je dit kan doen. Op deze manier hoef je je eSIM niet te verwijderen uit je toestel.

Mocht je de eSIM toch willen verwijderen, dan kun je deze uiteraard opnieuw installeren zodra je nummer naar ons is overgezet. Voor de validatiecode kun je dan contact opnemen met ons, deze versturen wij je dan per e-mail.

Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja


Hoi Roeqajja,

Bedankt voor je antwoord. Het is me inmiddels gelukt.

groetjes,

Miax


Hoi @Miax,

Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat het allemaal is gelukt zo! Ik wens je verder een prettige dag! 😄

Groetjes, 
Roeqajja


Reageer