Skip to main content

Vanmorgen een nieuwe telefoon ontvangen.

 

Oude telefoon had al esim van Simyo, op de nieuwe telefoon krijg ik het niet maar niet geactiveerd. Ik maak gebruik van een fysieke simkaart en een e-sim van Simyo.

 

Nadat ik twee maal een nieuwe esim activatie had aangevraagd en ik geen verbinding kreeg met het netwerk las ik hier op het forum dat ik eerst de fysieke sim moest verwijderen. 

 

Nadat ik de fysieke sim had verwijderd had ik ook de Simyo e-sim verwijderd in de instellingen, daarna telefoon nog een keer herstart en ik was klaar om met een schone lei te beginnen. 

 

Maar iedere keer als ik opnieuw de e-sim wil downloaden en activeren dan krijg ik een melding dat het niet lukt (zie bijlage).

 

Verder wil ik opmerken dat ik telefonisch geen contact kon krijgen vandaag, via whatsapp werd er niet snel gereageerd en uiteindelijk niets meer vernomen en de sociale kanalen kan ik niet op omdat ik geen sms kan ontvangen om deze accounts te activeren en hiermee wellicht in contact te komen met medewerkers van Simyo. 

 

Hopelijk kan ik alsnog snel geholpen worden aangezien het inmiddels vrijdagavond is en ik nu onbereikbaar ben ;)

 

Hoi @Gerbencito,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je de eSIM niet werkend kon krijgen en dat daarnaast onze klantenservice moeilijk te bereiken was. Het is op dit moment drukker dan normaal waardoor de wachttijden langer zijn dan je van ons gewend bent. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan mij voorstellen dat dit heel vervelend is. 

Het is op dit moment even lastig voor mij om te achterhalen waarom je eSIM niet werkte op dat moment. Ik heb een kijkje genomen op jouw aansluiting en ik zie dat de eSIM inmiddels wél werkt naar behoren. Zou je dit voor mij kunnen bevestigen? Mocht je toch tegen iets aanlopen laat het mij dan vooral even weten. Dan kunnen we samen naar een oplossing kijken.

Voor nu wens ik je in ieder geval een hele fijne week toe!

Groetjes,
Seren


Inmiddels heb ik het idd opgelost. Na enkele dagen proberen en wachten ging het ineens wel weer via de app. @Seren 


Inmiddels heb ik het idd opgelost. Na enkele dagen proberen en wachten ging het ineens wel weer via de app. @Seren 

Fijn om te horen dat het inmiddels dus wel werkt! 😊


Reageer