Vanmorgen een nieuwe telefoon ontvangen.
Oude telefoon had al esim van Simyo, op de nieuwe telefoon krijg ik het niet maar niet geactiveerd. Ik maak gebruik van een fysieke simkaart en een e-sim van Simyo.
Nadat ik twee maal een nieuwe esim activatie had aangevraagd en ik geen verbinding kreeg met het netwerk las ik hier op het forum dat ik eerst de fysieke sim moest verwijderen.
Nadat ik de fysieke sim had verwijderd had ik ook de Simyo e-sim verwijderd in de instellingen, daarna telefoon nog een keer herstart en ik was klaar om met een schone lei te beginnen.
Maar iedere keer als ik opnieuw de e-sim wil downloaden en activeren dan krijg ik een melding dat het niet lukt (zie bijlage).
Verder wil ik opmerken dat ik telefonisch geen contact kon krijgen vandaag, via whatsapp werd er niet snel gereageerd en uiteindelijk niets meer vernomen en de sociale kanalen kan ik niet op omdat ik geen sms kan ontvangen om deze accounts te activeren en hiermee wellicht in contact te komen met medewerkers van Simyo.
Hopelijk kan ik alsnog snel geholpen worden aangezien het inmiddels vrijdagavond is en ik nu onbereikbaar ben ;)