Skip to main content

.

Beantwoord

eSIM: Krijg ik mijn betaling van €0,01 cent terug?

  • 13 december 2024
  • 6 reacties
  • 105 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Om de e sim te activeren wordt 1cent gevraagd, dit wordt teruggestort, had  2 cent nodig, maar wordt niets teruggestort.......raar, maar gewoon een principe.....😉

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Michel2110 en ​@Ron H,

Bedankt voor jullie bericht. Goeie vraag!

De betaling van €0,01 cent wordt verrekend als korting op je eerstvolgende factuur (Sim Only) of bijgeschreven als beltegoed (Prepaid). 🙂

Mochten jullie nog vragen of onduidelijkheden hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1274 reacties
  • 13 december 2024

Deze ervaring heb ik ook uiteraard gaat het om het principe ben benieuwd naar de reactie🎅


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • antwoord
  • 16 december 2024

Hi ​@Michel2110 en ​@Ron H,

Bedankt voor jullie bericht. Goeie vraag!

De betaling van €0,01 cent wordt verrekend als korting op je eerstvolgende factuur (Sim Only) of bijgeschreven als beltegoed (Prepaid). 🙂

Mochten jullie nog vragen of onduidelijkheden hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja


Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1274 reacties
  • 17 december 2024

16 oktober is er tweemaal1 eurocent afgeschreven zowel in de factuur van november als december zie ik dit (nog) niet terug.

Misschien de factuur van januari dan?


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 1 januari 2025

Nee hoor, niets ! Gratis geld als je het op een hoop gooit! Snel verdiend van Simyo ! 


Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1274 reacties
  • 2 januari 2025

Nee in de factuur van januari zie ik ook niets terug.


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • 6 januari 2025

Hi ​@Michel2110 en ​@Ron H,

Bedankt voor jullie bericht. 

Ik ben even met jullie mee gaan kijken en ik zie op jullie account inderdaad de verekening niet terug. Wat gek! Ik heb dit meteen doorgegeven aan onze technische dienst zodat er een onderzoek gestart kan worden waarom dit bij jullie is misgegaan. Momenteel wordt dit intern onderzocht.

Voor nu heb ik de kosten handmatig laten vergoeden voor jullie zodat de kosten in mindering worden gebracht op de factuur van december. Het kan nog even duren voordat jullie dit terugzien, omdat dit verwerkt moet worden door de desbetreffende afdeling. Deze factuur staat rond 16 januari klaar.

Onze excuses voor het ongemak en goed dat jullie dit hebben aangegeven. Wij gaan hier nu achteraan.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer