Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik heb mijn SIM laten vervangen voor een eSIM. Ik heb een email ontvangen dat mijn eSIM is geactiveerd. Mijn eSIM is echter niet gedownload en als ik via de Simyo app de eSIM wil activeren, krijg de melding zooals te zien is in de afbeelding. Mijn Simkaart werkt ook niet meer dus ben ik niet meer telefonisch bereikbaar. Ik heb inmiddels het toestel diverse malen opnieuw opgestart. Niets lijkt te werken. Het toestel is geschikt voor eSIM (Pixel 5). Wie kan mij helpen met dit probleem?
Bladzijde 1 / 1
Inmiddels de Simyo app opnieuw geïnstalleer, mijn fysieke Simkaart verwijderd uit de telefoon en opnieuw opgestart. De Simyo app zegt dat een eSIM is geactiveerd
Mijn toestel heeft echter geen (e)SIM geïnstalleerd
Als ik opnieuw probeer mijn eSIM te activeren, krijg de foutmelding in de vorige post. Mijn Bank app werkt ook niet meer omdat verificatie niet meer mogelijk is. Ik heb ook geprobeerd via WhatsApp support te krijgen maar hier krijg ik vragen die al beantwoord zijn. Ik heb in het forum gezien dat dit een veel voorkomend probleem is. Er moet vast een oplossing hiervoor zijn
Hoi @Beharry,
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het installeren van je eSIM niet lukt! Ik help je hier graag mee verder.
Ik vraag me af of je je telefoon in het buitenland hebt gekocht of in Nederland. Het installeren van onze eSIM geeft vaak problemen indien je je telefoon in het buitenland hebt gekocht.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes, Roeqajja
Hoi @Roeqajja,
Ik heb het toestel aangeschaft bij een Nederlandse webshop: Belsimpel.
Hoi @Beharry,
Bedankt voor je reactie. Zou je kunnen klikken op '’Vervangende eSIM aanvragen'’? Je kan mij dan een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens, ik stuur de validatiecode dan graag naar je op .
Mocht dit ook niet lukken dan kan ik dit nog even voorleggen bij de technische dienst.
Groetjes, Amy
Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice. Zij hebben contact gehad met de netwerkspecialist. Het blijkt dat er geen blokkades of foutmeldingen zijn, deze heeft geadviseerd om een nieuwe fysieke simkaart te sturen en te activeren zodat daarna de eSIM opnieuw kan worden aangevraagd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.