.

Beantwoord

eSIM is geactiveerd maar alleen noodoproepen?

  • 11 June 2024
  • 5 reacties
  • 35 Bekeken

Badge

Ik ben vanmorgen overgezet naar Simyo. Omdat e-sim alleen maar noodoproepen bleef aangeven, overgezet naar de fysieke simkaart die ik ook had. Ook dat werkte niet, dus maar weer terug naar e-sim.

Mobiel tig keer opnieuw opgestart, maar blijf de melding alleen noodoproepen krijgen. Als voorkeur voor gesprekken/sms staan de laatste 4 cijfers van mijn mobiele nr.

E-sim is wel geactiveerd. Wat kan ik nog doen?

icon

Beste antwoord door Seren 17 June 2024, 16:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik volg, heb exact hetzelfde probleem!!

Badge

Na uren en uren bezig te zijn geweest, simkaart er in, simkaart er uit, tig x opnieuw opstarten en het nodige gepruts aan netwerkinstellingen e.d. is het me uiteindelijk gelukt om alles werkend te krijgen.

Gelukkig ook maar, want een moderator vond reageren blijkbaar niet nodig...

Verander zo'n beetje jaarlijks van provider en dat al een jaar of 15/20, nooit eerder problemen mee gehad.

Hoop dat het @Hanswe ondertussen ook gelukt is.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Autumn,

Bedankt voor je bericht. Allereerst mijn oprechte excuses; wij (het moderator team) hebben dit topic op een of andere manier gemist. Alle topics worden dagelijks opgepakt, maar deze is helaas niet in ons overzicht terechtgekomen. Nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat het uiteindelijk wel is gelukt om je eSIM werkend te krijgen.

@Hanswe , is het bij jou inmiddels ook gelukt? Zo niet, laat het gerust weten zodat ik met je mee kan kijken naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren

Hoi @Autumn @Hanswe , ik heb hetzelfde probleem. Al een paar uur aan het prutsen en ondertussen drie keer gebeld met de helpdesk (met andere sim) maar ik kan alleen noodoproepen doen, ondanks dat de installatie/activatie gewoon goed is gegaan.

 

Wat heeft bij jullie gewerkt (als het Hans gelukt is ondertussen)? Ik heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd! 😤

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @SaskiaV,

Ik zie dat je ook net in een ander topic hebt gereageerd hierover. Heb je al geprobeerd om jouw eSIM opnieuw te installeren? Dit zou misschien kunnen werken. Als je de validatiecode niet kunt ontvangen mag je mij een privébericht sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens. Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Reageer