Skip to main content

Bij het openen van de Simyo app kon ik mijn eSim installeren. Dit ging echter niet goed. Waardoor ik het opnieuw moest doen. Bij het openen van de app krijg ik echter niet meer het beginscherm om mijn eSim te installeren. Ook niet na het opnieuw downloaden van de app. 
Hoe kan ik nu mijn eSim installeren? Mijn telefoon vraagt om een QR code. Maar die kan ik nergens vinden.

Hoi @Jeroen19,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt, ik leg je graag uit hoe dit werkt!

Je kunt de eSIM alleen via de Mijn Simyo app installeren, je gaat dan naar Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Hier wordt er gevraagd naar een 6-cijferige validatiecode die je dan zou ontvangen per sms. Als je deze code niet kunt ontvangen, dan kun je mij gerust een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, adres, e-mailadres). Ik stuur je de validatiecode dan per e-mail op zodat je de installatie van je eSIM via de app kan afronden.

Groetjes,
Roeqajja


Hoi @Jeroen19,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt, ik leg je graag uit hoe dit werkt!

Je kunt de eSIM alleen via de Mijn Simyo app installeren, je gaat dan naar Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Hier wordt er gevraagd naar een 6-cijferige validatiecode die je dan zou ontvangen per sms. Als je deze code niet kunt ontvangen, dan kun je mij gerust een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, adres, e-mailadres). Ik stuur je de validatiecode dan per e-mail op zodat je de installatie van je eSIM via de app kan afronden.

Groetjes,
Roeqajja

Dankjewel Roeqajja. Het lukt mij inderdaad niet om een code te ontvangen per SMS. Dus ik heb je een PB gestuurd.


@Roeqajja 

Hoi Roeqajja,

Ik heb hetzelfde ‘probleem’ als Jeroen, tijdens installeren e-sim ging er iets niet goed. Zou jij mij ook verder willen helpen? 
 

Ik stuur je ook een privé-bericht.

 

Dank,

Dennis

 


Hi @IkkeDennis,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je er vriendelijk op wijzen dat het eigenlijk niet de bedoeling is om Moderators een privébericht te sturen tenzij hier specifiek om wordt gevraagd onder een topic 🙂. Voor deze keer is het geen probleem, ik heb je privébericht ontvangen en help je graag verder hiermee!

Groetjes,
Roeqajja


Ik heb hetzelfde probleem, kan geen code ontvangen, kan ik de code per e-mail ontvangen?
 

Met vriendelijke groet,
 

Sergio


Hoi @Sgt.Search,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact opneemt! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de code graag naar je op 😊.

Groetjes,
Amy


Goedemiddag
ik heb een Simyo Sim Only abonnement aangevraagd met eSIM.

Reeds contact gehad met de klantenservice, ik krijg de melding : Helaas, dit toestel is niet geschikt voor eSIM.
Heb de app verwijderd en opnieuw  geïnstalleerd, niet geholpen
Ik wil de eSIM installeren op mijn werktelefoon, heb het fysieke kaartje van mijn werk er tijdelijk uit gehaald, heeft ook niet geholpen. 
Wil gebruik gaan maken van 2 nummers, 1 met eSIM en 1 met fysieke sim.
Telefoon is Iphone SE 2022, deze zou geschikt moeten zijn volgens Simyo website
Wat zou het probleem kunnen zijn?

 


Hoi @MAB1,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de eSIM niet geïnstalleerd krijgt! Heb je het toestel wellicht buiten Europa gekocht? Mocht dit het geval zijn dan kunnen wij niet altijd garanderen dat de eSIM hierop zal werken. Mocht je het toestel in Nederland hebben gekocht zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan leg ik dit graag even voor bij onze technische dienst 😊.

Groetjes,
Amy


Bij het openen van de Simyo app kon ik mijn eSim installeren. Dit ging echter niet goed. Waardoor ik het opnieuw moest doen. Bij het openen van de app krijg ik echter niet meer het beginscherm om mijn eSim te installeren. Ook niet na het opnieuw downloaden van de app. 
Hoe kan ik nu mijn eSim installeren? Mijn telefoon vraagt om een QR code. Maar die kan ik nergens vinden.

Wi kan mij helpen?


Hi @jorge amsterdam,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt, ik leg je graag uit hoe dit werkt! Wij werken niet met een QR-code, je kunt de eSIM alleen via de Mijn Simyo app installeren. Hiervoor ga je naar Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Er wordt dan gevraagd naar een 6-cijferige validatiecode, hier kun je mij een privébericht voor sturen met je persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt zodat je de eSIM kunt installeren op je telefoon.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer