Skip to main content
antwoord

esim installeren lukt niet. Foutcode 012.

• June 10, 2025
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Ik probeer eSIM opnieuw te installeren en krijg foutcode 012. Ik heb de simyo app geupdatet en weer geprobeerd en krijg ik weer foutcode 012. Ik heb het zowel via wifi als buiten de wifi geprobeerd. Met en zonder andere simkaart(en) in de telefoon. Cache en alle gegevens van de simyo app gewist. Niets helpt. 

Kan iemand van simyo mij helpen om deze probleem te oplossen, alstublieft.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@thijlob,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je een foutmelding te zien krijgt! Ik help je hier graag mee verder.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee wat er aan de hand is.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja

6 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • June 11, 2025

Beste ​@thijlob wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Er gaat waarschijnlijk iets niet goed met het activeren van  de e-sim.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • June 11, 2025

Hi ​@thijlob,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je een foutmelding te zien krijgt! Ik help je hier graag mee verder.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee wat er aan de hand is.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja

• auteur
  • Beginner
  • June 18, 2025

Ik wacht inmiddels al bijna een week op een reactie. Is er iemand die mij verder kan helpen? Mijn privebericht wordt namelijk niet beantwoord. 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • June 19, 2025

Hi ​@thijlob,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb jouw privébericht even over het hoofd gezien, mijn excuses hiervoor! Je bericht wordt vandaag opgepakt.

Groetjes,
Roeqajja

• Beginner
  • September 22, 2025

Ik heb ook dit probleem. Nieuw toestel, wou hem opnieuw activeren foutcode 012. Met of zonder wifi. 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 23, 2025

Hi ​@Bianca_britt,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder hiermee!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens?

Groetjes,
Roeqajja