Skip to main content

Sinds vandaag is mijn nummer overgezet naar een eSim. Als ik via de Mijn Simyo app de eSim wil valideren en controleren via bank (ik kan geen sms berichten ontvangen) blijft de app draaien.

Ik heb de app al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. 
 

Wat moet ik doen? 
 

Groetjes,

Sharon

Is je bankrekeningnummer ingevuld in de app bij instellingen en dan persoonlijke gegevens?


Ja, die is ingevuld!


Hoi @SharonPaz,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de bankverificatie niet lukt voor de installatie van je eSIM!

Ik kan je de code ook per e-mail versturen. Als je klikt op “geen sms-code ontvangen, verzend code opnieuw” dan krijg ik hem binnen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (adres, geboortedatum en e-mailadres?) Dan zorg ik ervoor dat je de code per e-mail ontvangt zodat je je eSIM kunt installeren 🙂.

Bedankt voor je hulp @Ron H 😊!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer