Skip to main content

.

Wat een diepteleurstellend service biedt Simyo en wat een slechte technische kennis van zaken van uw medewerkers. Ben met verscheidene medewerkers sinds vrijdag jl in de weer om e-sim prepaidf op nieuwe iPhone 15 te installeren. 

Het ergste is, dat terugbelbeloftes gewoon niet nagekomen worden.

Zit nu al weer uren te wachten, zonder telefoonverbinding, want moest ook mijn vaste KPN sim verwijderen om esim Simyo installatie mogelijk te maken.

Heb daarvoor een code nodig en ook deze wordt niet verstuurd.

Superwaardeloos.

 

Graag per omgaand actie.

Hoi @Boyd,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het installeren van de esim en contact met de klantenservice zo moeizaam is gegaan. 

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze welgemeende excuses hiervoor. 

Ik zie dat het installeren van de esim inmiddels is gelukt. Hopelijk werkt alles nu naar behoren.

 

Mochten er toch nog vragen zijn hoor ik het graag.

Groetjes,
Ashley


Reageer