Skip to main content
antwoord

Esim installatie blijft hangen in App

• November 21, 2025
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Hallo, 

Ik heb mijn nummer van simyo sim only (jaren klant geweest) overgezet naar simyo prepaid, hiervoor moet ik een nieuwe e-sim activeren. Nu blijft de app hangen op momentje alsjeblieft na het uitleg gedeelte van installatie. Nu heb ik een hele dag op whatsapp met een collega van jullie gepraat. Eerst was 5g het probleem, dus wifi gedaan app blijft weer hangen. App verwijderen, opnieuw downloaden enz. Toen was IOS 18 het probleem en MOEST ik updaten voordat ze me verder wilde helpen. na update doet die het nog steeds niet en krijg ik nog steeds als enige oplossing een fysieke sim opsturen, maar dat kan alleen naar NL waar ik voorlopig niet ben en dus mijn nummer inactief is tot dan. Ik ben hier absoluut niet tevreden mee en hoop hier een beter antwoord te krijgen en gewoon een app update van de app of een andere optie om mijn e-sim te installeren.

Alvast Bedankt, 

Beste antwoord door MenZ

Inmiddels is het probleem “opgelost”. App doet het nog niet, maar kon toch een handmatige invoer code krijgen, wat na eerder vragen echt absoluut niet mogelijk was bij simyo en alleen via de app. Dus bedankt voor de oplossing, maar had 1,5 dag eerder gekund toen ik vroeg om deze oplossing en niet pas nadat ik er zoveel extra tijd aan heb verspild. 

1 reactie

• auteur
  • Helper
  • antwoord
  • November 23, 2025

Inmiddels is het probleem “opgelost”. App doet het nog niet, maar kon toch een handmatige invoer code krijgen, wat na eerder vragen echt absoluut niet mogelijk was bij simyo en alleen via de app. Dus bedankt voor de oplossing, maar had 1,5 dag eerder gekund toen ik vroeg om deze oplossing en niet pas nadat ik er zoveel extra tijd aan heb verspild.