.

Beantwoord

Esim herinstalleren, hoe doe ik dat?

  • 8 July 2022
  • 7 reacties
  • 108 Bekeken

Nadat mijn esim meerdere problemen gaf, heb ik het verwijdert via instellingen van mijn iphone. 

Jammer genoeg kan ik het nu niet activeren doordat ik geen sms'jes kan ontvangen. 

Wat nu? 

(in de app staat mijn esim trouwens nog steeds actieg)

icon

Beste antwoord door Roeqajja 8 July 2022, 12:17

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @jwdverheij

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de validatiecode niet kunt ontvangen voor het herinstalleren van je eSIM. Ik kan je de code per e-mail opsturen zodat je de eSIM weer kunt installeren op je toestel. Kun je mij een privé bericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan regel ik dit verder voor je!

Groetjes, 
Roeqajja

Ik heb dit zelfde probleem. Wie kan mij de validatiecode sturen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @trilam,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat ook jij de code niet kan ontvangen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw volledige naam, geboortedatum, postcode+huisnummer en e-mailadres? Dan stuur ik de code graag naar je op 😊!

Goetjes,
Amy

Hey Amy,

Het probleem is al geregeld over de telefoon, maar bedankt voor het antwoord!

 

Groetjes,

Trilam

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @trilam,

Bedankt voor je bericht. Goed om te lezen dat je inmiddels telefonisch bent geholpen door 1 van onze collega's! Wij wensen je verder een fijne dag 😊.

Groetjes,
Roeqajja

I have the same problem

Reputatie 7
Badge +7

Hi @skpanayotov,

Thankyou for your message. I'm so sorry to read that you can also not receive the validation code by SMS. Can you send me a private message with your personal data? Then i will send the code by e-mail to you! 

Greetings,
Amy

Reageer