Skip to main content

Hi, het lukt mij niet om mijn esim over te zetten naar mijn nieuwe telefoon. Ik heb een e-mail van jullie dat hij geactiveerd is. Maar op mijn oude en nieuwe telefoon heb ik geen bereik. Tevens is jullie klantenservice niet te bereiken en reageren jullie niet op mijn whatsappjes. Ik kan niet werken hierdoor dus ik zou heel graag hebben dat het zsm is opgelost.

Hi @Patening,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen bereik hebt met je eSIM!

Ben je momenteel in het buitenland? En staat de eSIM nog tussen de instellingen in je telefoon? Ook hoor ik graag van je of je hiernaast nog een (fysieke) simkaart gebruikt.

Groetjes,
Roeqajja


Hallo Roeqajja,

 

Ik heb alles verwijderd ook mijn fysieke SIM maar ik krijg geen verifiacte code meer binnen.

Mvg,

Patrick


Hoi @Patening,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens en het telefoonnummer waar het om gaat? Dan zorg ik ervoor dat je de validatie code per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren


Reageer