.

Vraag

eSIm en klantenservice

  • 25 August 2023
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Badge

Hallo, 

Omdat mijn Iphone maar 1 simslot heeft wil ik graag een eSim. Op 8 augustus  heb ik een esim aangevraagd en gedownload. Ik kreeg een foutmelding bij het activeren.

Gelijk via Whatsapp contact opgenomen met de klantenservice en na 2 dagen op 10 augustus kreeg ik de eerste reactie.

 

Extra info;

-Exact het stappenplan gevolgd dus fysieke simkaart uitgebouwd voor het downloaden. 

-Simyo app opnieuw installeren helpt niet.

-Het downloaden lukt niet op een Iphone 13 mini met IOS  16.6 en Iphone 13 met IOS  17 (beta en niet officieel ondersteund).

-Beide Iphones zijn Nederlandse toestellen.

-Vanaf 10 augustus heb ik in de Simyo app de optie met ‘vervangende simkaart activeren’. Als ik de klantenservice hierover vragen stel dan krijg ik geen antwoord.

 

Vandaag zijn we 25 augustus en heb ik nog steeds geen werkende esim. Na een reset van de technische afdeling kan ik de eSim niet meer downloaden.

Ik begrijp dat de klantenservice onderbemand is en daardoor het erg druk heeft. Maar het zou fijn zijn als er nu iemand zich gaat vastbijten in mijn vraag.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Procaliber,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je tot op heden nog niet bent geholpen met deze issue. Mijn excuses hiervoor.

Ik zou even achter de schermen moet uitzoeken wat er precies is gezegd door onze technische dienst. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met beide 06-nummers en persoonlijke gegevens? Ik zal dan mijn best doen om jullie zo snel mogelijk te helpen. 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer