.

Vraag

esim downloaden lukt niet, wat nu?

  • 31 January 2023
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Goedemiddag, 

Net nieuwe klant bij Simyo, echter wil de esim niet downloaden op mijn Samsung S20. 

Al 2 dagen bezig, diverse keren klantenservice gebeld, alle simkaarten verwijderd, telefoon opnieuw opstarten, etc.

Klantenservice zegt gewoon blijven proberen,

Dit gaat niet werken, kunt u mij hier mee helpen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Hendrik223,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je je eSIM niet kunt installeren! 

Er heeft helaas een technische error plaatsgevonden waardoor het installeren van je eSIM niet lukt. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen en dat je bent geïnformeerd hierover. Wij doen op dit moment hard ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen! De dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting worden door ons vergoed. 

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben!

Groetjes,
Roeqajja

Het is nu dag 3 dat ik onbereikbaar ben. Uw oplossing, blijf maar proberen misschien dat het gaat werken, heb ik niks aan. Ik doe m’n werk met dit nummer.

Vanmorgen een gewone simkaart besteld in de hoop dat ik i.i.g. binnen 2 dagen weer kan werken.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Hendrik223,

Bedankt voor je reactie. Het spijt me dat we op dit moment niks kunnen veranderen aan de situatie. We begrijpen inderdaad dat dit frustrerend is! We horen het graag van je of het weer werkt als je de fysieke simkaart hebt geactiveerd zodat we de vergoeding voor je in orde kunnen maken.

Groetjes,
Amy

Reageer