Skip to main content
antwoord

eSIM activeren werkt niet?

  • May 25, 2024
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Ik heb sinds een aantal dagen een nieuwe telefoon maar het lukt mij niet om de e-sim te installeren. Ik ben overgestapt van een Samsung naar een iPhone 14. Mijn simkaart werkt niet een dus krijg ik de sms’jes voor het instellen van de e-sim niet binnen. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Beste antwoord door Seren

Hoi @N123,

Bedankt voor je bericht. In de Mijn Simyo app zou je de optie moeten hebben om de eSIM te installeren met een iDEAL-betaling van €0,01. Heb je dit al geprobeerd? Als dit niet lukt mag je mij een privébericht sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt!

Groetjes,
Seren

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • May 25, 2024

Kijk eens via onderstaande link voor een mogelijke oplossing @N123 :

https://www.simyo.nl/esim

 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • May 27, 2024

Hoi @N123,

Bedankt voor je bericht. In de Mijn Simyo app zou je de optie moeten hebben om de eSIM te installeren met een iDEAL-betaling van €0,01. Heb je dit al geprobeerd? Als dit niet lukt mag je mij een privébericht sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt!

Groetjes,
Seren