.

Vraag

Esim activeren lukt niet, wat kan ik doen?

  • 1 May 2023
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Ik ben sinds gisteren overgestapt naar jullie met nummerbehoud. Nu lukt het niet om mijn Esim te activeren. Ik heb ook al sinds gisteren contact via whatsapp, maar ik moest uren wachten op reactie en toen ik eindelijk reactie kreeg,  duurde het weer lang voor de volgende reactie en was de klantenservice gesloten. Nu heb ik vanmorgen weer een nieuw bericht gestuurd. Alleen wacht ik weer op een reactie. 
 

Ik kan jullie ook niet bellen, omdat mijn telefoonnummer het nu niet doet. Hopelijk gaat het vandaag nog lukken om op te lossen, want het is vrij onhandig dat ik nu niet bereikbaar ben. 
 

Alvast bedankt. 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Green12,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het installeren van je eSIM niet lukt! Het is momenteel ontzettend druk via Whatsapp waardoor het langer kan duren voordat je reactie van ons krijgt. Wij proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je de eSIM inmiddels hebt kunnen activeren. Ik vraag me af of alles nu naar behoren werkt.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer