Skip to main content
Vraag

eSIM activeren lukt niet, inloggen app werkt niet.

  • July 8, 2025
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Hallo,

Ik ben recent geswitcht van telefoon en op mijn nieuwe toestel lukt het me niet om in te loggen in de Simyo app. Ik krijg een melding “oeps, er is iets misgegaan, probeer het nog eens als je verbinding hebt”. Overigens ben ik verbonden met wifi.

Via de website lukt het wel, maar ook daar lukt het me niet om de nieuwe eSIM te installeren: “we wachten op activatie van het netwerk”.

Momenteel zit ik dus zonder internet en verbinding.

Mijn oude toestel heb ik niet meer in bezit, hoe kan ik alsnog mijn eSIM activeren op mijn nieuwe telefoon? 

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • July 8, 2025

Hi ​@BrunoMartens,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt om in te loggen in Mijn Simyo!

Ik help je graag verder hiermee. Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Welke telefoon heb je, en is deze geüpdate naar de meest recente versie?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja