Skip to main content
Beantwoord

Esim activeren en klantenservice niet bereikbaar

  • 30 August 2024
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Goedenavond,

Ik ben momenteel in het buitenland en heb opgemerkt dat mijn tweede nummer van Simyo niet werkt. Dit is een Prepaid abonnement welke ik voor mijn eigen bedrijfje gebruik. Binnen het portaal heb ik internet/bellen al aangezet wat helaas niet werkt.

Vanochtend geprobeerd te bellen met de klantenservice, maar meteen een bandje te horen gekregen dat i.v.m. drukte de klantenservice niet bereikbaar is. Hierna  om 13:58 een Whatsapp berichtje gestuurd, maar nog steeds niet vernomen ondanks er beloofd wordt dat er binnen 60 minuten een reactie is. Om deze reden ben ik zelf gaan zoeken en heb ik geprobeerd de Esim opnieuw toe te voegen. Wat blijkt, na het verwijderen van de Esim moet je opnieuw verifiëren via de klantenservice, welke dus niet beschikbaar is. Persoonlijk vind ik het enorm slecht dat men telefonisch (en via alternatieve manieren) niet bereikbaar is en dus blijkbaar op het forum op zoek moet naar antwoorden.

Hoe kan ik nu mijn Esim opnieuw activeren?

Goedemorgen,

Vandaag opnieuw geprobeerd te bellen maar de klantenservice is nog steeds niet bereikbaar. Zowel telefonisch, via de chat of via Whatsapp. Wanneer kan ik geholpen worden? Ik zit op een activatiecode te wachten die op dit nummer binnenkomt maar heb nog steeds geen mogelijkheid om te verifiëren. Misschien is het handig deze optie uit te schakelen totdat de klantenservice weer volledig bereikbaar is.

Ik verneem graag!


Hoi @Skittle4352,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

De telefonische klantenservice is inderdaad een aantal dagen dicht geweest i.v.m. de drukte en was alleen bereikbaar via whatsapp of de andere kanalen. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Ik kan de esim verificatiecode voor je mailen. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Ik help je dan graag verder.

Groetjes,
Ashley


Reageer