Goedenavond,
Ik ben momenteel in het buitenland en heb opgemerkt dat mijn tweede nummer van Simyo niet werkt. Dit is een Prepaid abonnement welke ik voor mijn eigen bedrijfje gebruik. Binnen het portaal heb ik internet/bellen al aangezet wat helaas niet werkt.
Vanochtend geprobeerd te bellen met de klantenservice, maar meteen een bandje te horen gekregen dat i.v.m. drukte de klantenservice niet bereikbaar is. Hierna om 13:58 een Whatsapp berichtje gestuurd, maar nog steeds niet vernomen ondanks er beloofd wordt dat er binnen 60 minuten een reactie is. Om deze reden ben ik zelf gaan zoeken en heb ik geprobeerd de Esim opnieuw toe te voegen. Wat blijkt, na het verwijderen van de Esim moet je opnieuw verifiëren via de klantenservice, welke dus niet beschikbaar is. Persoonlijk vind ik het enorm slecht dat men telefonisch (en via alternatieve manieren) niet bereikbaar is en dus blijkbaar op het forum op zoek moet naar antwoorden.
Hoe kan ik nu mijn Esim opnieuw activeren?