Skip to main content

.

Op mijn Pixel 6 Pro krijg ik de melding:

 

Oeps, daar ging iets mis.

Er is iets misgegaan waardoor de installatie niet door kan

 

De eSim is mijn tweede SIM. Heb ook al eens de fysieke eruit gehaald, opnieuw opgestart. Zelfs de Mijn Simyo-app opnieuw geinstalleerd, het werkt allemaal niet.

 

Wat kan ik doen?

 

 

Als ik in het instellingenmenu kijk dan staat mijn SIM op geblokkeerd. Ik ben net klant, wat is hier aan de hand? Kan dit het probleem zijn van activeren?

 

 


Hoi @KL1,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het installeren van je eSIM niet lukt!

Ik ben even gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat je contact hebt gehad met één van onze collega's. De technische dienst heeft ervoor gezorgd dat je de eSIM kunt installeren, ik zie op je aansluiting ook terug dat dit is gelukt 🙂. Dat is fijn om te zien!

Ik wens je een prettige dag.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer