Skip to main content
antwoord

eSIM Activatie mislukt. Contact KPN

  • November 19, 2025
  • 4 reacties
  • 26 Bekeken

eSIM correct geinstalleerd en kreeg de melding dat ik contact met de KPN moest opnemen.  Bij deze.

 

iPhone 15. eSIM lijkt correct geïnstalleerd. Is zichtbaar in de settings in de iPhone en ook de Simyo app lijkt geen problemen te hebben. Is tweede lijn, andere lijn is Franse provider met een fysieke SIM kaart. Ik ben op het ogenblik in Frankrijk.

 

Een telefoonnummer zou erg prettig zijn om dit snel kort te sluiten.

Beste antwoord door pkriens

Het is ondertussen gelukt … eSIM gedelete en opnieuw geïnstalleerd. Had wel een verificatie code nodig via de klantenservice +31-800-8007.

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • November 19, 2025

Beste ​@pkriens dit is Simyo, geen KPN, ben je hier wel goed?

KPN kun je bereiken via 0800 0402, X, Facebook of Instagram.


  • auteur
  • Helper
  • November 19, 2025

Ja, dat was het bericht, KPN met een Simyo eSim kaart. Ik begrijp dat Simyo KPN gebruikt als netwerk. Dit was een bericht uit de donkere krochten van de activatie ….


  • auteur
  • Helper
  • antwoord
  • November 19, 2025

Het is ondertussen gelukt … eSIM gedelete en opnieuw geïnstalleerd. Had wel een verificatie code nodig via de klantenservice +31-800-8007.


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • November 20, 2025

Hi ​@pkriens,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat het is opgelost! In zulke gevallen kun je het beste inderdaad even contact opnemen met de Simyo klantenservice. Zij kunnen je de verificatiecode per e-mail toesturen. 

Groet,
Seren