Skip to main content
Vraag

esim

  • 15 August 2024
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Ik wilde vanochtend een eSIM aanschaffen naast mijn normale simkaart. Nu ging ik in de app die stappen doorlopen. Toen ging het mis en had ik geen service meer met mijn normale simkaart. Ik had de Esim verwijdert en weer geactiveerd. Deed het nog steeds niet! Toen klikte op simkaart activeren en stond er dat ik een nieuwe simkaart toegestuurd krijg ik twee dagen. Nu heb ik dus geen service, geen internet en de klantenservice is niet te bereiken! Ik wacht al 3 uur op een reactie… 

Je kunt óf een esim gebruiken óf een fysieke simkaart, maar niet 2 sims naast elkaar met het gelijke nummer @Mindel1998 , het is  of het één of het ander.

 


Hoi @Mindel1998,

Bedankt voor je bericht. Het is op dit moment super druk waardoor het wat langer kan duren voordat je reactie krijgt. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat jullie het samen hebben opgelost. Je eSIM is weer geactiveerd, fijn om te zien! 

 

Je kunt óf een esim gebruiken óf een fysieke simkaart, maar niet 2 sims naast elkaar met het gelijke nummer @Mindel1998 , het is  of het één of het ander.

 

Deze informatie klopt inderdaad, bedankt voor je hulp! @JanD 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer