Simyo aub help mijn nummer is uit mijn telefoon en ik kan niet meer inloggen en activeren dit kost mij veel tijd ik heb een belangrijke gesprek en kan niet want mijn esim is verdwenen
AUB MET SPOED
Simyo aub help mijn nummer is uit mijn telefoon en ik kan niet meer inloggen en activeren dit kost mij veel tijd ik heb een belangrijke gesprek en kan niet want mijn esim is verdwenen
AUB MET SPOED
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je eSIM uit je telefoon is verwijderd!
Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt en ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Je hebt de eSIM inmiddels opnieuw kunnen installeren. Ik ga ervan uit dat je hiermee geholpen bent. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.