.

Beantwoord

Errorcode 1.1 bij het bestellen van nieuwe simkaart, en nu?

  • 3 March 2016
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Badge
Omdat ik waarschijnlijk te vaak een foute puk-code heb ingetypt is mijn telefoon geblokkeerd.
Ik probeer een nieuwe kaart te bestellen en krijg de error-code 1.1
Kan iemand dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Angelica 4 March 2016, 10:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Erik Steeman,

Welkom op het forum van Simyo.

Wat vervelend dat je telefoon geblokkeerd is. Als je je pukcode tien keer fout invoert, wordt je simkaart geblokkeerd en heb je een nieuwe nodig. Omdat het bestellen van een nieuwe niet lukt, heb ik dat voor je gedaan. Deze ontvang je binnen drie werkdagen in je brievenbus. Als je deze hebt geactiveerd via deze link ontvang je in de mail een nieuwe pin/pukcode.

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten? :)

Groetjes, Angelica
Wilde een vervangende simkaart bestellen omdat de oude simkaart niet in de nieuwe telefoon past. Heb 3 keer uitgelogd en de errorcode 1.1 blijft verschijnen.

Groetjes, Frans Stikkelbroek
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Frans Stikkelbroek,

Ook jij van harte welkom op het Simyo forum.

Ook voor jou zal ik een vervangende simkaart aanvragen. Ook zal ik het doorzetten naar mijn collega om te kijken wat hier mis gaat. Je ontvangt de simkaart binnen drie werkdagen in de bus.

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica

Reageer