Skip to main content
Ik wil een nieuwe simkaart bestellen voor een nieuwe telefoon maar ik krijg een error code als ik dat wil doen.

Error code 1.1



Waar gaat het mis?
Ik had eerst even moeten zoeken op het al eerder gevraagd is... en inderdaad, verscheidene keren!

Mijn excuus! 🙂
Hoi Erwin82,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je geen nieuwe simkaart kun bestellen voor jouw nieuwe telefoon. Ik snap dat je dit graag snel opgelost wilt hebben en dus niet direct bent gaan zoeken op het forum.



Je geeft aan dat je ondertussen gezien hebt dat dit vaker gevraagd is 🙂 Heel goed! Nu hoop ik natuurlijk dat dit naar de oplossing heeft geleid voor je. Ik vermoed dat je een andere browser hebt geprobeerd. Gelukkig zie ik een simkaart bestelling in ons systeem terugkomen. Deze simkaart zal binnen 3 werkdagen bij jou op de mat liggen!



Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer