Bij het aanvragen van een vervangende simkaart krijg ik de volgende foutmelding:
De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.
Kijk op ons Forum of op Twitter of dit probleem al gemeld is.
Error code: 1.1
Op het twitter kan ik error code 1.1 niet vinden.
Bladzijde 1 / 1
Cookies + geschiedenis wissen of een andere browser proberen.
Via Internet Exporer lukt het wel.... Probleem opgelost!
Hoi Jifds,
Welkom op het Simyo Forum.
Niet echt handig dat je geen simkaart kunt bestellen als je deze nodig hebt 😞 Sorry dat dit niet direct heeft gewerkt.
Gelukkig was Raytje in jouw geval de redder in nood 😉 Een andere browser is 9 van de 10 keer de oplossing van dit probleem. Ook je cookies verwijderen kan helpen, maar dat is ondertussen al niet meer nodig! In het systeem zie ik de simkaart bestelling ook terugkomen 🙂 Met een beetje geluk krijg je hem zaterdag nog binnen, anders zal dit dinsdag worden vanwege Pasen.
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@Raytje, bedankt dat je onze redder in nood wilt zijn op het forum ;)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Niet echt handig dat je geen simkaart kunt bestellen als je deze nodig hebt 😞 Sorry dat dit niet direct heeft gewerkt.
Gelukkig was Raytje in jouw geval de redder in nood 😉 Een andere browser is 9 van de 10 keer de oplossing van dit probleem. Ook je cookies verwijderen kan helpen, maar dat is ondertussen al niet meer nodig! In het systeem zie ik de simkaart bestelling ook terugkomen 🙂 Met een beetje geluk krijg je hem zaterdag nog binnen, anders zal dit dinsdag worden vanwege Pasen.
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@Raytje, bedankt dat je onze redder in nood wilt zijn op het forum ;)
Groetjes,
Angela
Ik had hetzelfde probleem, andere browser gebruikt (Chrome i.p.v. Firefox) en het ging goed. Nu maar hopen dat Simyo 1x 5 euro afschrijft en niet 2x....
Hoi Beeeh,
Goed van je dat je een andere browser hebt gebruikt!
Ik heb het gelijk even nagekeken en er is maar één simkaart besteld, dus je hoeft niet bang te zien dat er meer dan één keer een simkaart wordt afgeschreven :P
Groetjes, Caspar
Goed van je dat je een andere browser hebt gebruikt!
Ik heb het gelijk even nagekeken en er is maar één simkaart besteld, dus je hoeft niet bang te zien dat er meer dan één keer een simkaart wordt afgeschreven :P
Groetjes, Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.