Skip to main content
Vraag

E-sim werkt niet, wat kan ik doen?

• March 1, 2025
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

Ik heb eergisteren mijn telefoon laten vallen en die doet nu niks meer. Gisten een nieuwe telefoon ontvangen, maar de e-sim pakt hij niet, terwijl mijn nieuwe telefoon daar wel geschikt voor is (mijn oude telefoon werkte ook met de e-sim). In de mijn-simyo omgeving kan ook niks regelen met de e-sim.

Contact opnemen gaat niet, want je kan simyo momenteel alleen bereiken via whatsapp en telefonisch, zijn dat nou net de twee dingen die ik nu niet kan he zonder sim!!!!!

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • March 1, 2025

Beste ​@Kimi1981 Simyo is via WhatsApp ook via een PC te bereiken als je daar WhatsApp op geïnstalleerd hebt.

Zie hieronder ook aanvullende info over e-sim:

https://www.simyo.nl/zoeken?q=e-sim

• auteur
  • Beginner
  • March 1, 2025

Beste ​@Kimi1981 Simyo is via WhatsApp ook via een PC te bereiken als je daar WhatsApp op geïnstalleerd hebt.

helaas geen whatsapp op mijn pc ☹️

JanD
  • Forum Expert
  • March 1, 2025

Jammer ​@Kimi1981 , kun je ook niet even een telefoon lenen van je partner of kinderen???

Hoe kom je nu dan op het forum???

• auteur
  • Beginner
  • March 1, 2025

Jammer ​@Kimi1981 , kun je ook niet even een telefoon lenen van je partner of kinderen???

Hoe kom je nu dan op het forum???

Ik heb geen partner of kinderen, gisteren geappt  met de gsm van iemand waar ik gister op bezoek was, om 18:00 een appje gestuurd via whatsapp, maar om 21;00 nog niks ontvangen ( na 21:00 ook simyo op whatsapp gesloten). ik zit nu op het forum met mijn laptop waar ik geen whatsapp op had geinstaleerd,. Ik heb gisteren ook al een mail gestuurd naar simyo, maar ook daar geen reactie op. Ondertussen ben ik al 48 uur niet bereikbaar, heel vervelend. Heb nu wel een gewone simkaart besteld, maar omdat het wwekend is gaat dat wel weer een paar dagen duren.

JanD
  • Forum Expert
  • March 1, 2025

Tja ​@Kimi1981 WhatsApp nu installeren op je pc lukt ook niet want daar je eenmalig je mobiel bij nodig.

Dan wordt het helaas wachten tot een moderator hier gaat reageren.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • March 3, 2025

Hi ​@Kimi1981,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je eSIM niet werkt!

Onze excuses voor de late reactie, wij moderators zijn helaas niet actief op het forum in het weekend.

Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad via één ander kanaal. Ik zal om deze reden dit topic sluiten om verwarring te voorkomen.

Bedankt voor je hulp ​@JanD!

Groetjes,
Roeqajja

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • March 3, 2025

Hi ​@Kimi1981,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je eSIM niet werkt!

Onze excuses voor de late reactie, wij moderators zijn helaas niet actief op het forum in het weekend.

Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad via één ander kanaal. Ik zal om deze reden dit topic sluiten om verwarring te voorkomen.

Bedankt voor je hulp ​@JanD!

Groetjes,
Roeqajja